من از این راه دور و از جدایی ها میترسماز این دلواپسی ها ...بی وفایی ها ... میترسم.به دنیا آمدم تا من خدا را ساده بشناسمدرون مسجدم اما زذکر بی خدایی ها ... میترسم.فقط با تو شوم مانوس در این خا بهار غم انگیز...ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 8:23
ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 8:23
ما را در سایت بهار غم انگیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 8:23